Hyundai Ioniq a castigat Good Design® Awards 2016

  • Noul Ioniq a fost premiat de juriul Good Design® pentru al doilea an consecutiv

Hyundai Ioniq a castigat Good Design® Awards 2016, pentru al doilea an consecutiv. Distinctia primita subliniaza evolutia marcii in ceea ce priveste designul gamei de produse. Ceremonia de inmanare a premiilor se va desfasura in data de 27 ianuarie 2017, la New York.

Ioniq este primul autovehicul din lume disponibil in trei variante de propulsoare electrice: hibrid, plug-in hibrid si electric. Echipa Hyundai a creat un exterior impresionant, dar care aduce in acelasi timp o contributie semnificativa la indeplinirea cerintelor de protectie a mediului. Conturul simplu, dar rafinat, contribuie la imbunatatirea performantelor aerodinamice. In partea frontala, grila hexagonala specifica familiei de incorporeaza clapete active, care optimizeaza fluxul de aer urmand linia caroseriei. Designul unic al exteriorului continua in mod armonios si in habitaclu. Spatiul interior este utilizat eficient, in timp ce instrumentele de bord sunt usor lizibile. Pentru un aspect futurist, suprafetele simple si elegante folosesc materiale ecologice.

Good Design® reprezinta una dintre cele mai prestigiose distinctii pentru design. Evenimentul este organizat anual de catre Ateneul din Chicago – Muzeul de Arhitectura si Design, in cadrul galei fiind decernate premii pentru designul grafic, industrial si de produs. Juriul este format din profesionisti in materie de design, arhitectura, precum si experti si lideri culturali.

 

Castigatorii anului 2016 pot fi consultati accesand: www.chi-athenaeum.org si www.europeanarch.eu

Hyundai se afla din nou in topul clasamentelor privind calitatea

  • Hyundai s-a clasat din nou pe prima pozitie in topul revistei germane Auto Bild privind calitatea
  • i30 este considerat cel mai rezistent autovehicul testat de Auto Bild
  • Raportul evalueaza 20 de branduri auto in Germania

Hyundai se afla in topul clasamentului privind calitatea, realizat de publicatia germana Auto Bild pentru anul 2016 – unul dintre cele mai prestigioase sondaje din industria auto. Dupa distinctiile obtinute in 2010 si 2011, producatorul auto ocupa din nou prima pozitie, depasind competitori importanti din Germania. Premiul se acorda anual pe baza unor analize complexe de calitate si fiabilitate.

Hyundai a avut rezultate pozitive, obtinand un punctaj de 2,14 din maximum de 5. „Acest scor reprezinta o performanta”, a declarat echipa de testare. Hyundai s-a clasat pe primul loc pentru a treia oara in ultimii sapte ani. Cu aceasta ocazie, modelul i30 a fost desemnat cel mai rezistent autovehicul, primind indicativul „1” la testul de anduranta de 100.000 de kilometri. „Hyundai a adus imbunatatiri importante in privinta calitatii. Aceste progrese sunt subliniate si de rezultatele obtinute de unitatile i10 si Tucson, verificate pe parcursul a peste 30.000 de kilometri fara a inregistra probleme”.

„Calitatea reprezinta un element esential al strategiei Hyundai, increderea in produsele noastre fiind sustinuta si de pachetul de cinci ani garantie fara limita de kilometri. Primul loc in clasamentul Auto Bild evidentiaza progresul realizat, subliniind obiectivul nostru de a deveni marca numarul unu din Asia in Europa pana in anul 2020”, a declarat Thomas Schmid, Chief Operating Officer al Hyundai Motor Europa.

Auto Bild evalueaza calitatea pe termen lung si siguranta oferite de cele mai importante marci auto. Printre elementele analizate se numara cazurile de rechemare in service si rectificarile inregistrate pe parcursul anului, durata si tipul pachetelor de garantii puse la dispozitie de marcile auto, precum si factorii care influenteaza rezultatele raportului emis de catre Autoritatea de Inspectie Tehnica (TÜV) – organizatie responsabila cu inspectia tehnica generala a autovehiculelor. In plus, punctajul include informatiile obtinute de Auto Bild in urma testelor de anduranta, dar si cele din cadrul verificarilor de atelier. Pe langa aceste criterii sunt incluse si reclamatiile primite din partea cititorilor – care indica defectele recurente si gradul in care conducatorii auto sunt multumiti de modelele achizitionate. Satisfactia consumatorilor este analizata prin intermediul unui studiu realizat de Forsa – un institut de cercetare a opiniei – sondaj efectuat cu ajutorul unui numar de 8.575 de proprietari auto.

Noul Hyundai Ioniq a obtinut calificativul maxim de cinci stele la testele Euro NCAP

  • Noul Ioniq este clasat drept unul dintre cele mai sigure autovehicule din segmentul din care face parte
  • Producatorul auto aduce mobilitatea electrica mai aproape de consumatori – Ioniq este primul model din lume disponibil in trei variante de propulsoare electrice

hyundai-ioniq-hybrid-17

Noul Hyundai Ioniq a primit calificativul maxim de cinci stele din partea Euro NCAP, o organizatie europeana independenta care evalueaza nivelul de siguranta oferit de autovehicule. Ioniq a obtinut rezultate remarcabile in cadrul a patru categorii: pasageri adulti, pasageri copii, pietoni si sisteme de siguranta, fiind desemnat unul dintre cele mai sigure modele din segmentul din care face parte.

Gama Ioniq dispune de o serie de sisteme standard de siguranta activa, printre care franare autonoma de urgenta (AEB), avertizare la schimbarea benzii de rulare (LDWS), asistenta la mentinerea benzii de rulare (LKAS), dar si pilot automat inteligent (SCC). Hyundai face mai accesibila mobilitatea cu emisii zero, oferind primul autovehicul din lume disponibil cu trei variante de propulsoare electrice: hibrid, electric si plug-in hibrid.

“Calificativul Euro NCAP primit de Ioniq subliniaza progresele inregistrate de producatorul auto”, a declarat Thomas A. Schmid, Chief Operating Officer al Hyundai Motor Europa. „Sistemele de siguranta activa sunt disponibile standard pentru toate cele trei versiuni, Ioniq fiind astfel unul dintre cele mai sigure autovehicule din segmentul din care face parte”.

Siguranta activa reprezinta o dotare standard pentru Ioniq

Organizatia Euro NCAP a testat sistemul de franare autonoma (AEB), disponibil standard pentru Ioniq. Sistemul avertizeaza conducatorii auto in cazul unui potential pericol, prin utilizarea senzorilor radar si a camerelor frontale, actionand in trei etape: emite semnale vizuale si acustice, controleaza frana in functie de intensitatea pericolului, aplicand o forta maxima de franare inainte de momentul impactului. Sistemul este activat la viteze de peste 8 km/h, atunci cand detecteaza un autovehicul sau un pieton, cu scopul de a evita sau minimiza riscurile unei coliziuni.

Pentru mai multa siguranta, Ioniq este echipat cu asistenta la mentinerea benzii de rulare (LKAS), care include si avertizare la schimbarea benzii de rulare (LDWS). Sistemul previne conducatorul auto acustic si vizual in cazul in care autovehiculul depaseste marcajele rutiere fara a fi semnalizat acest lucru, aplicand o forta usoara de franare. Functia a fost analizata in detaliu de Euro NCAP, trecand toate testele cu succes.

De asemenea, sistemul pilot automat inteligent (SSC), disponibil standard pentru toate versiunile Ioniq, a contribuit la obtinerea rezultatului maxim de cinci stele. Functia mentine o viteza si o distanta constante fata de autovehiculul din fata, accelerand sau actionand automat o forta de franare.   

Pe langa tehnologiile testate de Euro NCAP, Ioniq dispune de sistem de monitorizare a unghiului mort (BSD), precum si de sistem de asistenta la iesirea cu spatele din parcare (RCTA). Aceste functii avertizeaza conducatorul auto cu privire la autovehiculele din jur, a pietonilor sau alte obiecte care pot provoca o coliziune in timp ce masina se afla in miscare – o caracteristica suplimentara de siguranta a modelului IONIQ. 

all-new-ioniq-familySiguranta pasiva contribuie la rezultatul remarcabil Euro NCAP

In ceea ce priveste siguranta pasiva, structura rigida a caroserie incorporeaza in proportie de 53% otel de inalta rezistenta. Sasiul beneficiaza de o rigiditate superioara pentru mai multa manevrabilitate, precum si de un grad ridicat de absorbtie a energiei de impact si distorsiune redusa la minimum, cu scopul de a oferi protectie pasagerilor in cazul unui accident.

Imbunatatirile aduse structurii caroseriei sunt completate de bara de protectie spate armata cu fibre de inalta rezistenta, contribuind astfel la siguranta oferita de noul Ioniq. Mai mult, modelul a inregistrat un rezultat pozitiv la testele Euro NCAP datorita sistemului de sapte airbaguri – care include unul pentru genunchii conducatorului auto.

Versiunile Ioniq Hibrid si Ioniq Electric sunt disponibile pe piata din Europa, urmand ca varianta Ioniq Plug-in sa fie lansata in anul 2017. 

Hyundai prezinta noul H350 in cadrul Salonului Auto de la Hanovra 2016

Motorizari care respecta standardele de poluare Euro 6 

Garantie adaptata nevoilor clientilor: posibilitatea de a alege intre trei ani fara limita de kilometri sau cinci ani in limita a 200.000 kilometri
 

Noul model concept H350 Fuel Cell dezvaluit in cadrul evenimentului

Hyundai prezinta noul H350 in cadrul salonului dedicat vehiculelor comerciale IAA 2016, desfasurat la Hanovra, Germania, in perioada 21 – 29 septembrie 2016. Pentru prima data trei versiuni ale modelului sunt expuse publicului: o basculanta, o platforma, precum si un van pentru transportul a sapte persoane. 

H350-Fuel-Cell_03.jpg

 

Noul model dispune de motorizari care respecta standardele de poluare Euro 6, clientii avand posibilitatea de a opta acum intre garantia de trei ani fara limita de kilometri, disponibila in acest moment pentru unitatile H350 comercializate, sau pachetul de cinci ani in limita a 200.000 kilometri. Cu aceasta ocazie a fost dezvaluit si H350 Fuel Cell – un model concept de alimentare cu hidrogen.

Dupa doi ani de la debutul H350, oferta dedicata clientilor europeni a fost dezvoltata si adaptata nevoilor consumatorilor”, a declarat Thomas A. Schmid, Chief Operating Officer al Hyundai Motor Europa.

Inaugurat la editia IAA 2014, H350 este primul autovehicul comercial usor lansat de producatorul auto special pentru piata din Europa. Produs pe o noua linie de asamblare la uzina Karsan din Bursa, Turcia, modelul beneficiaza de un nivel inalt de calitate si fiabilitate. Datorita tehnologiilor de productie automatizate, procesul de fabricatie permite flexibilitate in asamblarea suprastructurilor: van, bus si autosasiu, in acelasi loc.

Mai multa eficienta

Motorizarea de 2,5 litri turbo diesel corespunde normelor de poluare Euro 6, sporind eficienta si reducand consumul cu pana la 4,4%. Un element de noutate il constituie functia Active Eco Drive, disponibila standard, care contribuie la economia de carburant, prin adaptarea caracteristicilor motorului la modul de condus al posesorului autovehiculului.

Dezvoltat pentru clientii europeni

H350 si-a extins prezenta, fiind disponibil in 14 tari din Europa. Romania, Bulgaria, Danemarca, Ungaria si Portugalia s-au alaturat in anul 2016 Austriei, Belgiei, Republicii Cehe, Germaniei, Italiei, Poloniei, Turciei, Spaniei si Elvetiei. In plus, peste 500 de distribuitori din regiune vor comercializa noul autovehicul, incepand cu prima parte a anului 2017. Astfel, clientii vor beneficia de caracteristicile modelului, printre care capacitatea mare de incarcare, designul ergonomic si performantele remarcabile, la care contribuie standardele inalte de calitate si siguranta, bazate pe o structura rigida a caroseriei, care incorporeaza 75% otel de inalta rezistenta.

Siguranta si confort

Autovehiculul ofera atat un habitaclu spatios, cat si elemente de siguranta si confort. Printre acestea se numara pilotul automat, camera la marsarier, sistemul de asistenta la parcare, precum si senzorii de ploaie. In privinta sigurantei, H350 beneficiaza de sistem impotriva rasturnarii, semnalizarea opririi de urgenta, controlul tractiunii, precum si sistem de avertizare la parasirea involuntara a benzii de rulare.

Noul model concept H350 Fuel Cell prezentat in cadrul evenimentului

Motorul pe baza de pila de combustibil dezvolta 136 CP (100 kW) si o viteza maxima de 150 Km/h, performante similare cu cele ale unui autovehicul comercial usor echipat cu propulsor cu ardere interna. Comparativ cu un autovehicul electric conventional, rezervorul de hidrogen de 175 de litri poate fi incarcat in mai putin de patru minute, similar cu timpul necesar pentru alimentarea cu benzina sau motorina. Autovehiculul asigura o autonomie de 422 km. Grupul moto-propulsor este montat astfel incat instalarea acestuia sa nu afecteze zona de incarcare disponibila. In functie de ampatament, spatiul de depozitare este de 10,5 m3 sau 12,9 m3, suficient pentru acomodarea a cinci europaleti sau transportul a 14 persoane.

 

 

 

 

Hyundai dezvaluie primele imagini cu noua generatie i30

Hyundai prezinta primele detalii referitoare la noua generatie i30
Modelul a fost proiectat, dezvoltat si testat in regiune, special pentru clientii europeni

new_generation_hyundai_i30_teaser_front__1000Hyundai prezinta primele imagini cu noua generatie i30, inainte de premiera mondiala, debutul oficial fiind programat in cadrul Salonului Auto de la Paris, care va avea loc la finalul lunii septembrie 2016. Proiectat, dezvoltat si testat in Europa, i30 este unul dintre cele mai importante modele ale gamei. Pentru a indeplini si sprijini in permanenta cerintele din ce in ce mai exigente ale consumatorilor, in ceea ce priveste tehnologia si flexibilitatea, noua generatie beneficiaza de sisteme de propulsie dinamice si eficiente, completate de elemente de siguranta si conectivitate avansate.

”Atunci cand a fost conceput, echipa Hyundai a avut ca obiectiv dezvoltarea unui model care sa raspunda nevoilor unei categorii cat mai extinse de clienti. Designul reflecta evolutia limbajului specific familiei Hyundai – forma sculpturala a caroseriei, suprafete rafinate si fluide, alaturi de noua grila tip cascada, element dominant al partii frontale”, a declarat Peter Schreyer, Presedinte si Chief Designer Officer al Hyundai Motor Group.

In plus, pentru a oferi mai multe informatii referitoare la noua generatii i30, Peter Schreyer prezinta autovehiculul in cadrul clipului video disponibil la: https://youtu.be/WLHhrigZyxA

Echipa Hyundai Motorsport se pregateste pentru Raliul Finlandei

hyundai_motorsport_raliul_finlandei_3_977Obiectivul Hyundai Motorsport este de a obtine un loc pe podium in Raliul Finlandei
Kevin Abbring (#20) se va alatura pilotilor Thierry Neuville (#3) si Hayden Paddon (#4), participand cu noul model i20 WRC

Obiectivul Hyundai Motorsport este de a incheia pe podium in Finlanda, etapa a opta a Campionatului Mondial FIA (WRC), care marcheaza totodata a doua parte a sezonului 2016. In anul 2015, echipa s-a clasat pe pozitia a patra, fiind cel mai bun rezultat obtinut in cadrul acestui raliu.

Pe parcursul a catorva zile, cei trei piloti s-au pregatit pentru a opta competitie a Campionatului Mondial FIA, in cadrul unor teste care le-au permis sa se familiarizeze cu noua generatie i20 WRC, inainte de specialele rapide din Finlanda. Obiectivul echipei este de a obtine o noua performanta in sezonul 2016, alaturi de cele doua victorii din Argentina si Sardinia si cele trei podiumuri castigate in Monte Carlo, Suedia si Polonia.

“Dorim sa continuam in acelasi mod si in a doua parte a sezonului 2016, prin clasarea pe podium in cadrul etapelor care urmeaza. Echipa a inregistrat performante in Finlanda in ultimii doi ani, insa obiectivul pentru anul acesta este clasarea in top trei”, a declarat Michel Nandan, directorul echipei.

Neuville (#3 noua generatie i20 WRC) si copilotul sau, Nicolas Gilsoul, au incheiat pe podium in etapa din Sardinia, ocupand locul al patrulea in Raliul Poloniei. In plus, echipa belgiana a inregistrat cel mai bun rezultat obtinut in Finlanda, fiind clasati pe pozitia a patra in sezonul 2015.

“Finlanda reprezinta unul dintre cele mai dificile raliuri din cadrul competitiei. Specialele sunt foarte rapide, motiv pentru care este necesar sa fim atenti. In plus, setarile masinii pot influenta evolutia noastra”, a mentionat Neuville.

Paddon (#4 noua generatie i20 WRC) si John Kennard, copilotul sau, si-au propus sa continue reusita obtinuta in Raliul Poloniei, in cadrul caruia s-au clasat in top trei.

“Podiumul din Polonia reprezinta un rezultat foarte important. Raliul Finlandei este cea mai asteptata etapa, in cadrul careia ne dorim sa obtinem victoria in viitor”, a adaugat Paddon.

Pentru Abbring (#20 noua generatie i20 WRC) si Seb Marshall, Raliul Finlandei reprezinta a treia participare in WRC 2016, dupa etapele din Portugalia si Sardinia si, de asemenea, prima proba in care concureaza cu noua generatie i20 WRC.

“Debutul cu noul model i20 WRC va avea loc in cadrul celui mai dificil eveniment al Campionatului Mondial de Raliuri. Suntem foarte incantati sa participam, insa, totodata, specialele rapide reprezinta o provocare”, a declarat Abbring.

Dani Sordo nu va participa in etapa din Finlanda, din cauza unui eveniment neprevazut, petrecut in cadrul testelor de pregatire. Pilotul va fi inlocuit de Kevin Abbring, care va concura cu noul model i20 WRC, alaturi de Thierry Neuville (#3) si Hayden Paddon (#4).

Cartierul general al Raliului Finlandei va fi in orasul universitar Jyväskylä, iar parcul de service este amplasat in Paviljonki, fiind planificate 24 de probe speciale, pe o distanta de 333,60 km.

Actiunea va demara joi seara cu etapa Harju, in Jyväskylä, continuand pe parcursul urmatoarelor zile cu probe noi si doua speciale, care s-au desfasurat in anii 1999 si 1994. Traseele de vineri vor avea loc la vest de Keuruu si includ clasicele Mökkiperä si Jukojärvi, sambata fiind programate specialele Ouninpohja, Päijälä (23,5 km) si Saalahti (4,23 km). Probele de duminica vor fi amplasate la sud-est de cartierul general, reprezentand etape noi pentru concurenti.

Obiectivul Hyundai Motorsport este de a obtine un loc pe podium in Raliul Finlandei
Kevin Abbring (#20) se va alatura pilotilor Thierry Neuville (#3) si Hayden Paddon (#4), participand cu noul model i20 WRC

Obiectivul Hyundai Motorsport este de a incheia pe podium in Finlanda, etapa a opta a Campionatului Mondial FIA (WRC), care marcheaza totodata a doua parte a sezonului 2016. In anul 2015, echipa s-a clasat pe pozitia a patra, fiind cel mai bun rezultat obtinut in cadrul acestui raliu.

Pe parcursul a catorva zile, cei trei piloti s-au pregatit pentru a opta competitie a Campionatului Mondial  FIA, in cadrul unor teste care le-au permis sa se familiarizeze cu noua generatie i20 WRC, inainte de specialele rapide din Finlanda. Obiectivul echipei este de a obtine o noua performanta in sezonul 2016, alaturi de cele doua victorii din Argentina si Sardinia si cele trei podiumuri castigate in Monte Carlo, Suedia si Polonia.

“Dorim sa continuam in acelasi mod si in a doua parte a sezonului 2016, prin clasarea pe podium in cadrul etapelor care urmeaza. Echipa a inregistrat performante in Finlanda in ultimii doi ani, insa obiectivul pentru anul acesta este clasarea in top trei”, a declarat Michel Nandan, directorul echipei.

Neuville (#3 noua generatie i20 WRC) si copilotul sau, Nicolas Gilsoul, au incheiat pe podium in etapa din   Sardinia, ocupand locul al patrulea in Raliul Poloniei. In plus, echipa belgiana a inregistrat cel mai bun rezultat obtinut in Finlanda, fiind clasati pe pozitia a patra in sezonul 2015.

“Finlanda reprezinta unul dintre cele mai dificile raliuri din cadrul competitiei. Specialele sunt foarte rapide, motiv pentru care este necesar sa fim atenti. In plus, setarile masinii pot influenta evolutia noastra”, a mentionat Neuville.

Paddon (#4 noua generatie i20 WRC) si John Kennard, copilotul sau, si-au propus sa continue reusita obtinuta in Raliul Poloniei, in cadrul caruia s-au clasat in top trei.

“Podiumul din Polonia reprezinta un rezultat foarte important. Raliul Finlandei este cea mai asteptata etapa, in cadrul careia ne dorim sa obtinem victoria in viitor”, a adaugat Paddon.

Pentru Abbring (#20 noua generatie i20 WRC) si Seb Marshall, Raliul Finlandei reprezinta a treia participare in WRC 2016, dupa etapele din Portugalia si Sardinia si, de asemenea, prima proba in care concureaza cu noua generatie i20 WRC.

“Debutul cu noul model i20 WRC va avea loc in cadrul celui mai dificil eveniment al Campionatului Mondial de Raliuri. Suntem foarte incantati sa participam, insa, totodata, specialele rapide reprezinta o provocare”, a declarat Abbring.

Dani Sordo nu va participa in etapa din Finlanda, din cauza unui eveniment neprevazut, petrecut in cadrul testelor de pregatire. Pilotul va fi inlocuit de Kevin Abbring, care va concura cu noul model i20 WRC, alaturi de Thierry Neuville (#3) si Hayden Paddon (#4).

Cartierul general al Raliului Finlandei va fi in orasul universitar Jyväskylä, iar parcul de service este amplasat in Paviljonki, fiind planificate 24 de probe speciale, pe o distanta de 333,60 km.

Actiunea va demara joi seara cu etapa Harju, in Jyväskylä, continuand pe parcursul urmatoarelor zile cu   probe noi si doua speciale, care s-au desfasurat in anii 1999 si 1994. Traseele de vineri vor avea loc la vest de Keuruu si includ clasicele Mökkiperä si Jukojärvi, sambata fiind programate specialele Ouninpohja, Päijälä (23,5 km) si Saalahti (4,23 km). Probele de duminica vor fi amplasate la sud-est de cartierul general, reprezentand etape noi pentru concurenti.

 

Hyundai Motor a testat cu succes performanta noului propulsor 2.0 Turbo in cursa de 24 de ore de la Nürburgring

Autovehiculul Hyundai i30 2.0 Turbo aflat in dezvoltare a incheiat cu succes prima competitie in cadrul careia a participat, cursa de 24 de ore de pe legendarul circuit Nordschleife din Nurburgring. Traseul pe care a fost testat noul motor, care va fi aplicat primului model N, este considerat unul dintre cele mai solicitante la nivel mondial.  Obiectivele Hyundai au fost pastrarea pozitiei de castigator de clasa obtinuta in anul 2015 cu i30 1.6 Turbo si imbunatatirea tehnologiilor de inalta performanta ale viitoarelor modele N, prin intermediul autovehiculului aflat in dezvoltare i30 2.0 Turbo.20160524_i30_Turbo

”Cursa de anduranta de la Nürburgring reprezinta cel mai dificil traseu din lume, fiind o oportunitate de testare a rezistentei noului motor turbo de 2.0 litri cu injectie directa”, a declarat Albert Biermann, Head of Vehicle Test and High Performance Development al Hyundai Motor.

Modelul i30 a fost proiectat si dezvoltat de catre Hyundai Motor si constructorul de masini de curse Peter Schumann. O mare parte dintre componente au fost modificate pentru participarea la Nordschleife. Elemente precum motorul, suspensia si amortizoarele au fost imbunatatite, precum si rotile, directia, protectiile laterale si sistemele de siguranta. Prin intermediul acestui test, Hyundai Motor a obtinut informatii importante pentru dezvoltarea viitoarelor motoare de inalta performanta.

”Ne aflam intr-un moment esential al dezvoltarii primului vehicul Hyundai N. In cadrul procesului de proiectare a propulsoarelor de inalta performanta, puterea maxima nu este o prioritate, inginerii concentrandu-se sa ofere clientilor experiente memorabile”, a adaugat Albert Biermann.

In plus fata de informatiile obtinute pentru dezvoltarea viitoarelor propulsoare Hyundai, competitia a reprezentat un succes si din punct de vedere al cursei de masini. Dupa cele 24 de ore, modelul i30 2.0 Turbo a depasit un numar de 159 de vehicule, aflandu-se pe pozitia a 90-a in clasamentul general. Pilotii Bruno Beulen (BE), Michael Bohrer (DE), Alexander Köppen (DE) si Rory Pentinnen (FI) au parcurs impreuna 91 de ture, pe o distanta de 2.309,39 de kilometri, inregistrand cel mai rapid timp de tur de 9:55.636 minute, care a depasit bariera de 10 minute. Cu aceasta ocazie, peste 185.000 de persoane au fost prezente pentru a viziona cursa de la Nürburgring. In plus, aproximativ 12.000 de participanti au sustinut echipa Hyundai in zona ”Hyundai N Fan Arena”, care a beneficiat de un ecran de dimensiuni mari pe care a fost difuzata cursa in timp real. Toate cele trei autovehicule inscrise in competitie au ajuns la linia de sosire, modelul Veloster 1.6 Turbo fiind primul clasat in categoria din care face parte.

 

Hyundai Santa Fe a castigat premiul ”Top Safety Pick+”

Hyundai Santa Fe a castigat premiul ”Top Safety Pick+”, acordat de Insurance Institute for Highway Safety’s (IIHS), pentru atingerea unui nivel inalt de siguranta. Modelul a obtinut un punctaj important in cadrul testelor realizate pentru impactul frontal asimetric, rezistenta plafonului si protectia capului. De asemenea, sistemul de franare automata la detectarea pietonilor (AEB) a inregistrat un rezultat remarcabil.

”Top Safety Pick+” reprezinta cea mai inalta distinctie acordata de IIHS. Pentru a obtine recunoasterea, un autovehicul trebuie sa inregistreze calificative notabile in cadrul testelor de protectie a celor cinci pasageri si pentru sistemul disponibil pentru prevenirea accidentelor frontale.

Hyundai Sante Fe” Modelul a evitat coliziunile in cadrul testelor realizate de IIHS la 19 km/h si 40km/h. In plus, sistemul beneficiaza de un semnal de avertizare care se incadreaza in standardele NHTSA”, a declarat David Zuby, Director de Cercetare IIHS.
” Acest titlu evidentiaza angajamentul Hyundai de a oferi clientilor un nivel inalt de siguranta, prin dezvoltarea tehnologiilor de asistenta pentru evitarea accidentelor din trafic”, a mentionat Mike O’Brien, Vice President Corporate and Product Planning al Hyundai Motor America.
Sisteme de siguranta

Sistemul de echipare al modelului Santa Fe include: sistemul de management al stabilitatii vehiculului (VSM), alaturi de sistemul de control electronic al stabilitatii (ESC) si sistemul de control al tractiunii. La acestea se adauga si sistemul de sapte airbaguri, dintre care unul pentru genunchii conducatorului auto, discuri de frana pe toate rotile si ABS cu sistem de distribuire electronica a fortei de franare (EBD). In plus, dispune de sistem de asistare la franarea de urgenta, sistem de asistenta la pornirea din rampa (HAC), sistem de control al franarii la coborare (DBC) si sistem de monitorizare a presiunii in pneuri (TPMS).
AEB utilizeaza senzorii si camerele disponibile pentru a detecta autovehiculele sau pietonii, avertizand conducatorul auto in cazul unei posibile coliziuni. In situatia in care conducatorul auto nu reactioneaza pentru evitarea impactului, sistemul va actiona automat franele.