Modele HYUNDAI

Contactati-ne !

Servicii

Despre HYUNDAI

HYUNDAI Focsani

Copyright 2018Hyundai Focsani SC.HELIOS Service S.R.L

 

 

Nouli10 Noul i20 2019 Noul i20 Active 2019 Noul i30 2017 Noul i30 Fastback Noul i30 N Noul Kona Noul Ioniq Hybrid Noua Elantra Noul i40 Noul Tucson Noul Santa Fe 2019 Santa Fe Grand Santa Fe H350

Conceptie si realizare  XByte Design

 

 

0ferte Speciale

HYUNDAI  AUTO ROMANIA

 

 

Hyundai Focsani - Helios Service
Share
Showroom Despre Hyundai Oferte Speciale Servicii Contactati-ne Hyundai Focsani Prezentare Versiuni si Preturi

Sistemul ofera 5 moduri de condus: Eco, Normal, Sport, N si N Custom, care au rolul de a schimba comportamentul autovehiculului, ajustand parametrii motorului, amortizoarele, controlul electronic  al stabilitatii (ESC), diferentialul "N Corner Carving", sunetul, sistemul de directie si sincronizarea turatiilor.

Sistemul "N Grin Control"

Pentru pasionati, controlul electronic al stabilitatii (ESC) poate fi total decuplat. Diferentialul "N Corner Carving" contribuie la imbunatatirea aderentei, transmitand optim puterea catre fiecare roata. In functie de modul de conducere, pot fi selectate diferite moduri ale sunetelor evacuarii.

Tractiune N si control electronic al stabilitatii /
Diferentialul "N Corner Carving"
Sistem variabil de supape de evacuare

i30 N este primul model al diviziei de performanta Hyundai N, construit pe platforma noii generatii i30. Initiala "N" simbolizeaza traseul sinuos al unui circuit de curse, unde i30 N atinge niveluri maxime de tractiune si precizie.

Modelul a fost proiectat pentru a oferi experiente placute clientilor, intr-un pachet de inalta performanta.  Designul atemporal, coerent, include grila frontala tip cascada, inspirata de fluiditatea otelului topit, parte din noua identitate vizuala Hyundai.

Sistemul de control al demararii reduce patinarea rotilor in momentul accelerarii bruste, asigurand un demaraj de raliu.

pentru o demarare rapida.

 

Campion al virajelor. DRIVE TEST

i30 N este propulsat de motorul turbo de 2.0 litri, in patru cilindri, disponibil in doua niveluri de putere: 2.0 T-GDi (250 CP) / 2.0 T-GDi (275 CP) .

Versiunea 2.0 litri, 250 CP accelereaza de la 0 la 100 km / h in 6,4 secunde*, iar varianta de 275 CP in 6,1 secunde. Modelul are tractiune fata si transmisie manuala in sase trepte.

Descarca brosura PDF Propulsie turbo